FAQFAQ   חיפושחיפוש   רשימת חבריםרשימת חברים   קבוצות משתמשיםקבוצות משתמשים   הרשםהרשם 
 פרופילפרופיל   התחבר כדי לבדוק הודעות פרטיותהתחבר כדי לבדוק הודעות פרטיות   התחברהתחבר 
סנדלי צ'אקו (Chaco) - אכזבה
פרסם נושא חדש   הגב לנושא    אינדקס הפורומים של Hug Elad - חוג אלעד -> ציוד וחנויות - המלצות וביקורות גרסה להדפסה
צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
איל צבי
Admin - מנהל


הצטרף: 05 אוג' 2002
הודעות: 586

הודעהפורסם: 5/09/09 15:15   נושא ההודעה: סנדלי צ'אקו (Chaco) - אכזבה הגב עם ציטוט

שלום לכולם,

מי שרוצה מוזמן לקרוא את הסיפור המלא, ומי שמעדיף רק את השורה החתונה: סנדלי צ'אקו הם סנדלים יקרים, אך האיכות ובעיקר העמידות שלהם רחוקים מלהצדיק את המחיר - 450 ש"ח לסנדלים שמחזיקים שנה עד שנתיים, כמעט ללא שימוש בשטח.

לפני כשנתיים עברה שמועה, כאש בשדה קוצים, בין חובבי הסנדלים שבינינו - הגיעו לארץ סנדלים משובחים מתוצרת ארה"ב, יקרים אבל "שווים", במידה רבה בגלל האחריות ל-3 שנים. הראשונים שניסו דיווחו שאכן הסנדלים עושים רושם טוב ואיכותי, נוחים למדי, סוליה תוצרת Vibram, רצועות שנסגרות באבזם (ולא סקוץ' שנפתח במים). כמובן שהרשמים היו ראשוניים מכיון שאף אחד עוד לא צבר קילומטראז' משמעותי עם הסנדלים.

זוג הסנדלים הראשון

גם אני הצטרפתי לרוכשים די מוקדם. אמנם המחיר היה קצת מרתיע, למעלה מ-450 ש"ח (אחרי הנחה!), אבל חשבתי שגם אם הסנדלים לא באמת כל כך טובים, אז לפחות אני מכוסה מבחינת אחריות ל-3 שנים. במילים אחרות אני מקבל סנדלים ב-150 ש"ח לשנה - בהנחה כמובן שהסנדלים נוחים. (זו לא חוכמה בדיעבד - אני באמת עושה שיקולים כאלה לפני שאני רוכש מוצר, ואני מוכן לשלם יותר ואפילו הרבה יותר תמורת מוצר שיתן תמורה מתאימה).

לצורך השוואה, סנדלים אחרים כמו שורש (Source) עלו באותו זמן 200-300 ש"ח (תלוי בדגם). סנדלי שורש ידועים כסנדלים די טובים אם כי לא ממש מצויינים, ולפי הצהרת היצרן יש אחריות לשנתיים או עד שהנקודה הירוקה בסוליה נשחקת (המאוחר מביניהם). מנסיוני הסנדלים אכן מחזיקים בסביבות שנתיים, והאחריות מכובדת בפרק זמן זה.

סנדלי צ'אקו התגלו כנוחים, ללא נקודות לחץ בכף הרגל או ברצועות, אך מצד שני כבדים, מעט קשים ובעלי יכולת מוגבלת לספוג זעזועים. אחיזת השטח טובה אם כי לא מעולה. הבעיה היא שכבר לאחר כ-8 חודשים הרצועות היו במצב לא טוב - החלו להקרע בנקודות החיבור לסנדל. לפני שחלפה שנה שלמה מיום הרכישה, הרצועות כבר נקרעו לגמרי באמצע טיול, ויכולתי לסיים את הטיול רק הודות לשיפצור מיוחד באדיבות המדריך (שרון חיסדאי).

כדאי לציין שבסנדלי צ'אקו הרצועות עוברות דרך הסוליה מצד לצד, כלומר יש רצועה אחת שעוברת בתוך הסוליה מימין לשמאל, ומתחברת לרצועה העליונה. היצרן מתגאה שזו שיטה שמאפשרת כיוונון קל של הרצועות, מה שנכון, אם כי הכיוונון לא "נתפס" והרצועות משתחררות במקצת תוך זמן קצר. דבר יותר חשוב שהיצרן שוכח לספר: אם הרצועה נקרעת בצד אחד, אז שני הצדדים מתנתקים מהסנדל, ואי אפשר להמשיך ללכת. זאת בניגוד לרוב הסנדלים שבהם גם אם נקרעת הרצועה בצד אחד, ניתן להמשיך ללכת מכיון שהסנדל עוד קשור ברצועה השניה.

כדי לשים את הבעיה בפרופורציה המתאימה, אזכיר שבשנים האחרונות אני מטייל רק במסגרת טיולי חוג אלעד, ובדרך כלל אני מפסיד טיול אחד בשנה. כל טיול של החוג כולל יומיים הליכה, כפול 12 טיולים פחות אחד, ובסך הכל מדובר ב-22 ימי שטח בשנה. ביתר הזמן הסנדלים משמשים אותי ביום-יום להליכות עירוניות קלות. ניתן לומר שרוב הזמן הסנדלים "נהנו" מתנאים נוחים יחסית.

לקחתי את הסנדלים לחנות בה רכשתי אותם, לצורך העברתם לתיקון במסגרת האחריות. איזה יופי - אחרי כחודש קבלתי בחזרה זוג סנדלים חדשים (מסתבר שליבואן אין אמצעים לתקן את הסנדלים).

זוג הסנדלים השני

הגיעה עונה טיולים נוספת. הפעם הסנדלים עברו את העונה במצב סביר, אבל דווקא במהלך הקיץ הגיעה התקלה - באחד הימים בדרך מתחנת הרכבת למשרד בת"א, הרגשתי משהו מוזר בכף הרגל. הרמתי את הרגל לבדוק והתברר לי שהסנדל ממש נשבר לשניים - הסוליה התחתונה (ה-Vibram), הסוליה האמצעית (העבה) וגם משטח הדריכה החל להשבר.

שוב מסרתי את הסנדלים לתיקון. שבועיים מאוחר יותר נשלחה לי הודעה שהסנדלים חזרו ואני מוזמן להוא לקחת אותם. הגעתי לחנות, אך כאן ציפתה לי הפתעה - הסנדלים חזרו כפי שהם, בתוספת מכתב לאקוני על כך שהאחריות מכסה פגמים בחומרים או ביצור, אך הסנדל ניזוק כתוצאה מהשימוש בו ולכן אינו באחריות. כמו כן הוצע לי לקבל סנדלים חדשים במחיר מופחת של 200 ש"ח.

על כל תקלה ניתן לטעון שנגרמה משימוש לא נכון או בלאי, והדבר נתון לויכוחים תמידיים בין הלקוחות ליצרנים והמשווקים. דווקא במקרה כזה הסבירות היא שמדובר בפגם בסנדל או לפחות באיכות נמוכה של המוצר. על רצועות שנקרעות עוד אפשר לטעון שזה נובע מבלאי, אבל סנדל שבור? אפשר לשחוק סוליה אבל כדי לשבור 3 שכבות של סוליות צריך להתאמץ בכוונה.

האחריות על פי היבואן

עקב מורת הרוח שלי מהמכתב, המוכרת בחנות התקשרה ליבואן. לטלפון ענה קובי, בעל העסק עצמו, ולאחר חילופי דברים קצרים המוכרת נתנה לי לדבר איתו ישירות. לא תמללתי את השיחה ובטח אין טעם לתאר אותה מילה במילה, ולכן אסתפק בטענות העיקריות.

מצידי - זו תקלה במוצר, ולכן האחריות חלה עליו. העובדה שבשימוש לא אינטנסיבי הסנדלים מחזיקים שנה לכל היותר, מעידה על האיכות הנמוכה של המוצר. האחריות ודאי מכסה איכות לא טובה. ללא מימוש האחריות מקבלים סנדלים ב-225 ש"ח לשנה, שזו עסקה ממש לא כדאית. יש לי לא מעט חברים שרכשו סנדלי צ'אקו אך כולם מתאכזבים בהדרגה עקב הבעיות, כך שאם האחריות לא תיתן פתרון אז נעבור לסנדלים אחרים.

מצידו - זו לא תקלה במוצר ו"עובדה שזה לא קרה לאף אחד אחר". יש אלפי לקוחות מרוצים, ואני נותן שרות מצויין ואחריות לכולם. יכול להיות שאתה (כלומר אני, איל) אחד מאותם לקוחות שאף פעם אי אפשר לרצות אותם. ההצעה לסנדל חדש במחיר מופחת היא הצעה נדיבה, ואפילו בארה"ב מציעים במחיר כזה רק תיקון ולא סנדלים חדשים.

לזכותו של קובי אוכל להגיד שהוא הסכים להקשיב לי ולדבר איתי, והקדיש את כל הזמן עד שהשיחה מיצתה את עצמה, גם אם לא לשביעות רצוני. לחובתו אגיד שהטיעונים שלו היו רחוקים מלשכנע.

למשל, הוא טוען שכאשר יש פגם במוצר אז הפגם בא לידי ביטוי בהחזרות רבות, אבל אם מדובר בתופעה יחודית כמו שבירת הסנדל אז זה לא יכול להיות פגם במוצר. לדעתי זה טיעון מנותק מהעובדות במציאות - אמנם פגם בפס היצור יבוא לידי ביטוי בסנדלים רבים, אבל יציקת גומי לא טובה גורמת לפגם נקודתי בסנדל אחד. בדיוק כמו שבמכשיר טלויזיה אחד יכולה להיות הלחמה לא טובה שגורמת לתקלה במכשיר אחד, ולא בכל המכשירים.

דוגמה אחרת היא שכאשר טענתי כלפי איכות המוצר - רצועות נקרעות לאחר שנה, סוליה נשברת לאחר שנה - קובי הגיב שהוא רק המשווק ולא היצרן, ולכן אין לבוא אליו בטענות על איכות המוצר. זה לא הפריע לו במשפט הבא לנסות ולשכנע אותי ביתרונות המוצר. אם אתה לא מדבר על חסרונות המוצר - גם אל תדבר על היתרונות.

אגב, בביקור בחנות היה איתי חבר מהחוג - אבי זאבי, כמוני גם הוא התלהב בהתחלה מהסנדלים וכמוני גם הוא מאוכזב וחושב שהקניה אינה כדאית. בקשתי מאבי שידבר גם הוא עם קובי ויסביר לו שלא מדובר במקרה אחד, אלא בסדרה של מקרים - רבים מרוכשי הסנדלים מבין חברי החוג כבר סבלו מבעיות. קובי נשאר בשלו.

כמו כן אבי שם לב לעובדה שבמקרה שלי האחריות כובדה בפעם הראשונה (לאחר שנה) וסורבה בפעם השניה (לאחר שנתיים), בדיוק כפי שקרה גם לו. קשה לעשות סטטיסטיקה משני מקרים, אבל ידועה התופעה של יצרנים/יבואנים/משווקים שנוטים לכבד את האחריות פחות ופחות ככל שמתקרב מועד פקיעתה. כרגע אני לא טוען שזו מדיניות מכוונת של היבואן, אלא סתם תחושה לא נוחה עקב שני מקרים דומים.

השוואה מספרית

מעבר לדעות ולטענות, בסוף הכל אפשר למדוד בכסף (טוב, כמעט הכל...):

סנדלי צ'אקו עולים כ-450 ש"ח. במקרה הטוב הם מחזיקים כשנתיים, כאשר בסבירות גבוהה נדרשת החלפה לאחר שנה. כאן טמון מוקש: ההחלטה אם לכבד את האחריות תלויה לחלוטין בשיקול הדעת של היבואן, אם במצבו הפיננסי או במצב רוחו, ללא כל יכולת אמיתית של הרוכש להשפיע על ההחלטה. עוד כדאי לדעת שחברת Chaco סגרה את פס היצור בארה"ב, ועברה לייצר את הסנדלים בסין כמו כולם (לטענתם כדי לחסוך $5-6). כלומר תמורת 225 ש"ח לשנה (במקרה הטוב), מקבלים סנדלים סבירים תוצרת סין.

השאלה היא מה האלטרנטיבות. כפי שציינתי סנדלי שורש מספקים עלות/תועלת טובה יותר, ולמי שחשוב "כחול לבן" אז מדובר בחברה ישראלית ואפילו מפעל הייצור בישראל (ולא בסין כמו כולם). כמו כן יש סנדלים לא רעים של מותג בשם Native, עם סוליית Vibram, במחיר של 200 ש"ח. כמובן שגם אלה מיוצרים בסין ואני עדיין לא יודע כמה זמן הם מחזיקים, אבל אדע בסוף העונה הקרובה. בינתיים אני יכול להעיד שהם מאד נוחים ומספקים בלימת זעזועים די טובה. יש סנדלים נוספים בשוק שאני (עוד) לא מכיר.

מסקנות

כדי שסנדלי צ'אקו יהיו קניה כדאית, עליהם להחזיק 3 שנים. מכיון שזה לא המצב, על היבואן לכסות על האיכות הבעייתית, ולספק אחריות על פגמים (כמו סנדל שנשבר) ובמקביל לתת אחריות על בלאי למשך שנתיים.

קובי יטען שזה לא משתלם לו, ואני טוען שלא משתלם לקנות ב-450 ש"ח סנדלים שנגמרים אחרי שנה ולכל היותר שנתיים. בשימוש קל הסנדלים יחזיקו כנראה יותר משנתיים, אבל אז אין טעם להוציא 450 ש"ח, כאשר גם סנדלים ב-100 ש"ח יעשו בדיוק אותו דבר.

לסיכום: סנדלי צ'אקו הם סנדלים לא רעים, אבל היחס בין המחיר לעמידות הנמוכה הופך אותם ללא כדאיים בהשוואה לאפשרויות האחרות.

_________________
בברכה,

איל צבי
חוג אלעד


נ.ב.

תוך כדי השיחה עם קובי ציינתי כמובן שאני מחוג אלעד וגם מנהל את האתר של החוג, ובכוונתי לפרסם את דעתי על הסנדלים וכדאיות רכישתם (ליתר דיוק אי-כדאיות) באתר החוג. זה קצת הכעיס או הדאיג את קובי, כנראה מתוך הנחה שאפתח במסע צלב מתלהם כנגדו וכנגד סנדלי צ'אקו - אני מקוה שהעברתי את הביקורת על המוצר והשירות בצורה עובדתית ועניינית.

קובי גם ביקש שאפרסם צילום של הסנדל השבור כדי "שכולם יוכלו לראות ולשפוט בעצמם". הסנדלים נשארו בחנות עד למציאת פתרון (בינתיים הודיעו לי ש"אין מה לעשות"), כך שאני לא יכול לפרסם תמונה, אבל לדעתי התמונה לא תחמיא לאיכות הסנדלים. אם לא אשכח אוסיף תמונה בעתיד.


נערך לאחרונה על-ידי איל צבי בתאריך 3/01/10 13:41, סך-הכל נערך 3 פעמים
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית בקר באתר המפרסם
שי לוין



הצטרף: 30 אוק' 2004
הודעות: 24
מיקום: חיפה

הודעהפורסם: 5/09/09 18:27   נושא ההודעה: מחיר הסנדלים ירד הגב עם ציטוט

באורחה י-ם ובtravellers בזכרון יעקב מחיר הסנדלים היום בסביבות 360 ש"ח.אינני יודע לגבי האיכות.
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא בקר באתר המפרסם
איל צבי
Admin - מנהל


הצטרף: 05 אוג' 2002
הודעות: 586

הודעהפורסם: 12/09/09 13:28   נושא ההודעה: הגב עם ציטוט

שי,

תודה על העדכון.

כמובן שהמחיר ברגע הקניה הוא הקובע למי שקונה, אבל אני יכול להתייחס רק למחיר המלא ללא הנחות, מכיון שבכל רגע נתון יכול להיות מבצע על סנדל מסויים בחנות מסויימת.

למשל:
שורש - דגם Crosser (הדגם "הכי" של שורש) היה לאחרונה במבצע בטונדרה במחיר של 200 ש"ח, במקום 320.
Native - לפני שנה (כשמסרתי את הצ'אקו לתיקון בפעם הראשונה...) קניתי במחיר 140 ש"ח, במקום 200.

איל.
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית בקר באתר המפרסם
Inon



הצטרף: 10 נוב' 2009
הודעות: 1

הודעהפורסם: 12/11/09 11:18   נושא ההודעה: הגב עם ציטוט

שמי ינון ובין יתר הדברים שעשיתי בשנים האחרונות עזרתי בהקמת חברה לייבוא ושיווק מוצרים נסיעות ופנאי. בין המותגים שהחברה מייצגת בישראל- צ'אקו.

כיום חזרתי לעסוק בצילום, ואני משמש יועץ חיצוני לתחום היבוא בחברה, ובמספר תחומים אחרים.

רוב המוצרים שבחרנו להביא, היו מוצרים שאהבנו באופן אישי. כך המקרה גם בסנדלי צ'אקו.
גם היום אני מאוד אוהב את מוצרי צ'אקו ומה שכתבת גרם לי לשלוח תגובה זו. אף שאיני מעורב כלל במהלך הדברים שאתה מתאר, ובפעילות המסחרית בחברה, חשוב לי לתרום זווית ראייה נוספת לסיפורך. במסגרת תפקידי בחברה בעבר, אני האיש שתמחר את סנדלי צ'אקו, אני קבעתי את מדיניות האחריות של החברה, ואני בניתי את האסטרטגיה השיווקית בהשקת המותג.
כשקראתי את מה שכתבת הרקע מאוד סיקרן אותי וגם התקשרתי לקובי לשאול אותו על כך.

תגובתי היא מטעם עצמי ולא מטעמו של קובי, ואני שולח תגובה זו כי יש לי פינה חמה בלב לסנדלים של צ'אקו, וכי הרבה מהדברים שכתבת מתייחסים להחלטות שאני קיבלתי בתפקידי הקודם.
אודה לך אם תפרסם תגובה זו במלואה.

אורך חיי המוצר-
מעולם לא טענו בשום מקום כי סנדלי צ'אקו עמידים יותר ממתחריהם. יותר מכך- אני, שבאופן אישי עשיתי הדרכות לעובדי חנויות הדגשתי למוכרים כי לא ניתן להבטיח לאף מטייל כי הסנדלים "אמנם יקרים אך יחזיקו מעמד יותר זמן...". פשוט, עם נסיון של כמעט 15 שנה בחנויות מטיילים וביבוא, ידעתי כי לא ניתן להבטיח דבר כזה.
טענותינו היו פשוטות בתכלית-
לסנדל מבנה אנטומי והוא מעניק תמיכה לכף הרגל בזמן ההליכה. דבר זה אף מגובה בתו האיכות של איגוד רופאי כף הרגל בארה"ב (APMA). בקיצור- הם נוחים יותר (דבר שקיבל חיזוק מהמשוב שקיבלנו מלקוחות).

אני מכיר אנשים שמסתובבים עם אותו סנדל כבר 7 שנים ומנגד ראיתי סנדלים בני חצי שנה שהיו גמורים.
בזמני לפחות (ואני מניח כי גם היום) סנדל שנשלח לתיקון עבר בדיקה יסודית ונשקלו גילו (ע"פ תעודת האחריות), מצבו הכללי ומהות התקלה.
הצטבר אצלנו נסיון רב בזיהוי וטיפול בבעיות, ואני חייב לאמר לך שלמעט 2 או 3 תקלות שנבעו מבעייה בייצור (ושמטבע העניין תחומות לסדרות ייצור מוגדרות) הרוב המכריע של הבעיות נבעו מבלאי וטופלו (תוקנו) במסגרת השירות אותו אנו שמחנו להעניק למוצרים, שירות שברוב המכריע של המקרים ניתן בחינם.
דרך אגב, כמי שניסח את תעודת האחריות המצורפת למוצרים, אני חייב להגיד שלא הסתתרנו מאחורי אותיות קטנות. כתוב שם שטיפול בבלאי יטופל במסגרת השירות ועשוי להיות כרוך בתשלום.

האחריות נקבעה לשלוש שנים על סמך נסיוננו עם המוצר ובטחוננו באיכויות הייצור של צ'אקו, ואכן לא התבדינו.

זו זכותך כצרכן לחשב את העלות ביחס לשנות השימוש, אולם נתון של 3 שנים כפי שאתה עושה בו שימוש אינו מבוסס על הבטחת היצרן או היבואן.

תיקונים-
החברה ביצעה מגוון של תיקונים בעזרת סנדלר מומחה על מנת להעניק שירות מקיף ככל שניתן למוצרים. כאמור, ברוב המקרים לא נגבה מהלקוח תשלום עבור השירות, אף שעלה לחברה כסף.
במקרים בהם הגענו למסקנה כי לא ניתן לתקן את הסנדל או כי אין המקרה מכוסה באחריות, ומתוך רצון להעניק פתרון כלשהוא ללקוח, הצענו סנדל חדש במחיר מופחת כתחליף. אני מבין ממה שכתבת וממה שקובי סיפר לי, כי כך היה גם במקרה שלך.

דרך אגב, עלות החלפת רצועות או סוליה בארה"ב היתה בזמנו (לפני כשנתיים) 36-60$ ללא עלות המשלוח של הסנדלים לצ'אקו.

מחיר הסנדלים-
כשהשקנו את הסנדלים לפני 3 שנים (קיץ 2006) היה מחירם 459 ש"ח. מחיר דומה מאוד למחיר בארה"ב (שהוא כ-100$).
במסגרת שנותיי בשוק האאוטדור הישראלי ראיתי כבר הרבה מוצרים פשוטים (שלא לאמר גרועים) שנשאו שם נוצץ ותו מחיר מפוצץ.
כל חברה מסחרית שואפת לרווח, החנות וגם היבואן. אולם ההשוואה למחיר המוצר בארה"ב יכולה לשקף שהמחיר המבוקש בארץ לא היה תולדה של נסיון לגזור קופון מוגזם אלה מחירו הריאלי של המוצר.
יותר מכך, במסגרת המדיניות של החברה, עם המעבר של הייצור לסין, ושינויים שחלו בשער הדולר, תרגמנו את השיפור במחיר לצרכן ומחיר הסנדלים ירד ל-400 ש"ח. ומנסיוני בסוף העונה אפשר למצוא לא מעט חנויות שמוכות את הסנדלים בכ-300 ש"ח...

הייצור בסין-
מקיץ 2009 הסנדלים של צ'אקו יוצרו בסין. הנעליים שלהם, הכפכפים, וסנדלי הילדים יוצרו בסין מההתחלה כך שהמפעלים לא היו להם חדשים.
קודם כל, המידע הועבר בצורה הכי שקופה לכל דורש. לא היה נסיון ליצור מראית עין כאילו הם מיוצרים בארה"ב. שנית, אין לארץ הייצור כל קשר לאיכות המוצרים. הימים בהם ייצור בסין היה שם נרדף למוצר באיכות גרועה וזול עברו. ניתן היום לייצר בסין כל דבר ובכל איכות- סנדל שיעלה לצרכן 19 ש"ח וסנדל שיעלה 400 ש"ח. השאלה מי המפעל, איזה חומרי גלם נרכשו, בקרת האיכות והעיצוב.

היות וצ'אקו דבקו בעיצוב המקורי שלהם ובחומרים המקוריים איתם הם עבדו, הסנדלים שיצאו מפס הייצור בסין היו זהים לאלו האמריקאיים. ושארית הרווח מירידת המחיר אפילו לא נכנסה במלואה לכיס החברה אלא תורגמה ללקוח בישראל, שנהנה מכך.


תודה,

ינון
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית
קובי



הצטרף: 15 נוב' 2009
הודעות: 1

הודעהפורסם: 16/11/09 14:28   נושא ההודעה: סנדלי צ'אקו הגב עם ציטוט

תודה לך ינון על היתיחסותך היפה! לא היה צורך אני מכיר את התלונה כבר הרבה זמן בפורום ובחרתי לא להיתיחס לא מתוך שחצנות אלה כי ברור לי שהוא בחר לנצל את הכוח שלו כמנהל הפורום ולהשתלח בסנדלי צ'אקו רק מתוך כוחנות! אם הוא היה מספיק הוגן היה מראה לכל חברי החוג והפורום תצלום של הסנדלים! אני בטוח שהוא לא מעיז כי אין כמראה עניים!
במקביל יש לנו אלפי לקוחות מרוצים ותמיד השתדלנו לתת שרות גם אם זה לא במסגרת האחריות ולעשות מאמץ לרצות כל לקוח .

תודה
קובי



קובי שים לב -

* הביקורת שלי מבוססת על עובדות בלבד. אני בספק אם תמצא עוד ביקורת כזו הוגנת ועניינית, בכל נושא.
* לא רלבנטי מבחינתי אם יש לקוחות אחרים שמרוצים מהסנדלים. אני כותב מתוך הנסיון והשיקולים שלי, ומבחינתי המוצר והשרות לא מספיק טובים.
* בפרט, הוכחתי שהסנדלים לא מספקים יחס עלות/תועלת טוב בהשוואה לאלטרנטיבות.
* אני (איל) בעל האתר ואני מנהל אותו. למרות זאת, נתתי במה גם לך וגם ליועץ/עובד שלך לפרסם את דבריכם.
* זו חוצפה, גסות רוח והשמצה שקרית מצדך לטעון כלפי, באתר שלי, שאני נוהג בכוחנות ובחוסר הגינות.
* אם אכן הייתי נוהג בכוחנות, הייתי חוסם את הנושא לתגובות או פשוט מוחק את התגובות של ינון ושלך.
* לכן, על דבריך ניתן רק לומר "הפוסל, במומו פוסל". כנראה שכוחנות וחוסר הגינות מאפיינות את התנהלותך אתה.
* ולגבי צילום הסנדלים - זרקתי את הסנדלים ושכחתי לצלם אותם. אם אתה חושב שזו קוסנפירציה להסתיר את "האמת", נו... שיהיה.
* להבא, אם תכפיש אותי או מישהו אחר - כל הודעותיך ימחקו ותחסם הגישה שלך לפורום. יש גבול לכל חוצפה. אז תוכל לטעון שאני כוחני, רק שלא תוכל לעשות את זה כאן.

איל.
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית
חן



הצטרף: 24 אפר' 2011
הודעות: 2

הודעהפורסם: 24/04/11 19:15   נושא ההודעה: צ'אקוס כסנדל מאכזב בהחלט! בעיקר - בשל השירות הגב עם ציטוט

שלום לכולם!

ראיתי את השירשור והייתי חייבת להגיב, הייתה לי סאגה מעצבנת ולא נעימה עם צ'קוס ואני מצטרפת לטענות לטענות ולמורת הרוח שהועלתה כאן כלפי הסנדלים האלו.

אני מדריכת טיולים ומטיילת כבר זמן מה. לאחר שסנדלי השורש שלי התפרקו והחלו "לדבר" (השכבות של הסוליה נפרדו) אמרתי לשורש שלום לאחר שימוש מאסיבי של 4 שנים והחלטתי להצטייד בסנדל חדש ועמיד.
הוקסמתי מעיצוב של צ'אקוס והייתי חייבת לנסות, השקעתי את הכסף כי אני עובדת עם הסנדל הזה ורציתי משהו איכותי. ואכן - סנדל טוב, נוח ומגניב. בעיקר אהבתי את העובדה שהסקוץ' לא עובר בלייה כי אין סקוץ'.. באחריות כתוב לכבס את הסנדל כל כמה שבועות ו"לשחק" עם המסילות של הרצועה כדי שלא יצטברו שם ליכלוכים. אני אכן עשיתי זאת על אף שזה די מעצבן להתאים כל פעם מחדש את הרצועות לכף הרגל שלך.

לאחר שנתיים הרצועות החלו להקרע לי באיזור המסילות. כמו ילדה טובה ניגשתי עם הסנדלים לסניף ריקושט הקרוב ומסרתי אותם עם הקבלה לתיקון.
קיבלתי בחזרה מכתב המציע לי לרכוש סנדלים ב-200 ש"ח כי זהו בלאי טבעי.
המשכתי וכתבתי מכתב תגובה: על כך שבלאי טבעי זו הגדרה אפורה ומגיע לי שירות כלקוח. קיבלתי מכתב המנמק את עלויות התיקון בחו"ל, המספר לי שכיבוס ומשחק הרצועות הינו המלצה בלבד, המלמד אותי על כך שחפץ עובר בלייה בשימוש מוגבר ומפציר בי להמליץ לאחרים (על שירות שלא ניתן?)
התייעצתי עם חבריי לספסל הלימודים והחזרתי תשובה:

"הגבול בין בלייה טבעית לאחריות המוצר הוא דק מאוד. אין אסמכתא ברורה לאחריות - כך אפשר לומר על כל פגיעה בסנדל שהיא פגיעה של בלייה טבעית ולא פגיעה שמכוסה על ידי האחריות. לשורש יש את הנקודה הירוקה שאיתה אפשר לגשת ולתקן כל דבר. בצ'אקו האחריות היא יותר מעורפלת.
לשאלתך - כן. אם המחיר של צ'אקו גבוה בהרבה מסנדלים אחרות, אצפה שהן יחזיקו יותר! כמו כן גם למכונית ב-8000 ש"ח ולמכונית ב-15000 ש"ח
יש יכולות שונות. אתה משלם יותר על מוצר שהוא עמיד יותר!"

קובי שלח לי מייל בבקשה לדבר איתו בערב, אך לא היה ואין בכוונתי להכנס לוויכוחי סרק ולהלחם בתחנות רוח של בירוקרטיית חברות. אני יודעת שכשבאתי למפעל של שורש הם תיקנו לי רצועה שנשלפה ביומיים וזה אומר דרשני!
אין לי שום אינטרס כנגד צ'אקוס או קובי, ולמען האמת, מקריאת המכתב של איל - אני לא רואה שגם לו יש משהו כנגדם.
הסנדל שירת אותי נאמנה - זמן קצר מדי! היום אני משתמשת בסנדל בהדרכות או בטיולים ומתבעסת על הקרעים

מה שממש ממש מכעיס אותי הוא לדעת שעוד לקוח עבר את אותו הדבר, אך טופלנו בדרכים שונות! לך הביאו סנדלים חדשות לי לא! אני קיבלתי "קיצור דרך" אל המכתב מקובי, הטוען שזהו "בלאי טבעי" אל אף שאני במסגרת האחריות, ואני מוזמנת לרכוש סנדלים ב-200 ש"ח.
במה אני שונה מכל לקוח אחר? כמו שאתם רואים, זו לא בדיוק המלצה.

אשמח כמובן לתגובה.

ובלי קשר, לפחות הרווחתי את האתר המגניב הזה לטיולים שווים


חנצ'ה
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית
urirom



הצטרף: 21 ספט' 2011
הודעות: 1

הודעהפורסם: 21/09/11 17:53   נושא ההודעה: ממש כאילו אתה מספר את שארע לי הגב עם ציטוט

קניתי סנדלים ולאחר שנתיים הם התבקעו. פניתי ליבואן לממש את האחריות והוא התכחש לאחריותו. הלינק המצורף מספר את כל הסיפור בליווי תמונות.
http://www.facebook.com/groups/260635077310399/
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית
הצג הודעות מלפני:   
פרסם נושא חדש   הגב לנושא    אינדקס הפורומים של Hug Elad - חוג אלעד -> ציוד וחנויות - המלצות וביקורות כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

 
קפוץ אל:  
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע בסקרים בפורום זה


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group