צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא |
מחבר |
הודעה |
אפרת נקש

הצטרף: 12 דצמ' 2002 הודעות: 121 מיקום: רמת השרון
|
פורסם: 21/11/11 19:06 נושא ההודעה: על השרות בחנות מסלול בבוגרשוב |
|
|
הי,
לחברי החוג יש הנחה במסלול, ולכן כדאי שתדעו:
לפני כשנתיים רכשתי בחנות מסלול בבוגרשוב תל אביב תרמיל גב של קרימור.
התרמיל נפגם.
משניגשתי לחנות טען המוכר שהתרמיל לא נרכש אצלם, ושהם מעולם לא מכרו תרמילים של קרימור.
אפילו הבנים שלי, שהיו איתי ברכישה, זוכרים.
אין לי איך להוכיח כי לא שמרתי את החשבונית (שנתיים???). באמצעות כרטיס האשראי שלי אפשר לשלוף את כל רכישותי בחנות, והיו הרבה כאלה, אבל אין פרוט של מה שנרכש. לא ראיתי טעם במסירת פרטי האשראי שלי.
הפסדתי פעמיים כי באותה רכישה שכחתי לציין שאני חברת החוג ולא זכיתי להנחה
בעל החנות טען שהפגם אינו נכלל באחריות, אבל חזר וטען שלא רכשתי את התרמיל אצלם, והפנה אותי לחנות "למטייל".
האם הוא מתייחס אל לקוחותיו כאל שקרנים? אם שקלתם לקנות ציוד בחנות - אז לידיעתכם.
אגב, מישהו יודע מי היבואן של קרימור בארץ?
אפרת
מכיוון שאין אפשרות טכנית להגיב להודעה זו באתר, אעדכן את ההודעה למי שמתעניין:
עדכון 21.11.11
שלחתי מייל למסלול עם קישור להודעה זו באתר החוג. ציינתי במייל את מספרי הטלפון שלי.
עדכון 22.11.11
עופר ממסלול התקשר אלי, אמר שהוא אחד הבעלים של מסלול, וחזר בשיחה כמה פעמים שהתרמיל לא נרכש אצלם
עדכון 23.11.11
1) דורון ממסלול פנה לאיל צבי "לפתור את העניין בצורה יפה" בתמורה לכך שאמחק את הודעתי.
2) מהקישור שאיל ציין להלן למדתי שסוכנות גולדמן היא היבואן/מפיץ הנוכחי של קרימור, וכשהתקשרתי לשם נאמר לי שהיבואן הקודם היה שלדג.
3) אחרי שאמרתי לאיל שאני לא מוכנה להמשיך לערב אותו (חבל על הזמן שלו, לא? למה הוא צריך להיות מעורב?), דורון התקשר אלי, אמר שהוא בעל החנות מסלול, ואמר שהם יבואו לקחת את התרמיל ולהעביר אותו למפיץ.
עדכון 25.11.11
התרמיל נאסף מהבית.
עדכון 30.11.11
דורון ממסלול התקשר, והקריא לי את תשובת היבואן/מפיץ הנוכחי של תרמילי קרימור, סוכנות גולדמן. לטענתם מדובר בבלאי טבעי, ומכיוון שהתרמיל כבר אינו בתקופת אחריות, החזירו את התרמיל.
דורון הבטיח לפנות לקרימור העולמית. הוא מסכים שהתרמיל במצב מצוין, ולכן לא מקובלת ההתייחסות אל הפגם כאל בלאי טבעי. אני תמהה, אם במסלול לא מוכרים תרמילי קרימור, האם הוא יפנה לקרימור? אותי הוא הזמין להגיע לחנות ולקחת חזרה את התרמיל
עדכון 2.2.12
המתנתי חודשיים, ומשלא קיבלתי תגובה - פניתי שוב לדורון.
דורון הציע לי חמישה תרמילים שונים לרכישה בהנחה כולל Trade-In עם התרמיל הפגום.
מעניין, ואני משתפת אתכם בכוח שיש להודעה באתר של החוג.
דרך צלחה,
אפרת _________________ אתר אימון: http://www.CoachEfrat.com/
אתר צילום: http://www.EfratNakash.com/
נערך לאחרונה על-ידי אפרת נקש בתאריך 2/02/12 18:33, סך-הכל נערך 14 פעמים |
|
חזרה למעלה |
|
 |
איל צבי Admin - מנהל
הצטרף: 05 אוג' 2002 הודעות: 586
|
פורסם: 23/11/11 16:38 נושא ההודעה: |
|
|
היי אפרת,
אם לא אשכח בין יתר הלחצים שלי, אנסה לדבר עם אחד מבעלי החנות. אני פחות או יותר מכיר אותם, והם חבר'ה די בסדר.
ברוב החנויות מסכימים לקבל ציוד ולהעביר לתיקון/החלפה אצל הספק, ללא קשר אם הציוד נרכש באותה חנות, ובתנאי שהחנות עובדת עם הספק. יכול להיות שמסלול לא עובדים עם היבואן של Karrimor (בלי קשר אם כן או לא עבדו איתו בעבר) ולכן הם לא רוצים לקבל לתיקון.
מצאתי את רשימת המפיצים כולל המפיץ בישראל: http://www.karrimor.com/distributors
נסי לדבר איתם. אני מניח שהם יוכלו להפנות אותך לחנות שתעביר אליהם את התיק. _________________ בברכה,
איל צבי
חוג אלעד |
|
חזרה למעלה |
|
 |
איל צבי Admin - מנהל
הצטרף: 05 אוג' 2002 הודעות: 586
|
פורסם: 23/11/11 17:32 נושא ההודעה: |
|
|
עדכון - בעלי חברת "מסלול" פנו אלי, בבקשה לפתור את העניין בצורה יפה. _________________ בברכה,
איל צבי
חוג אלעד |
|
חזרה למעלה |
|
 |
|
|
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה אתה לא יכול להצביע בסקרים בפורום זה
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|